piątek, 12 kwietnia 2013

Przegląd szafy adusia12213!

Hej! Znowu jestem na tym blogu ;) Bardzo się cieszę. A teraz przegląd szafy gracza adusia12213:
Rzeczy najgorsze:

1. Sukienka - Jednym słowem okropna! Jej wzór, krój... Jej wzór wygląda jak takie popularne bazgroły na budynkach. Wydaje mi się, że powiększa biodra. A dół sukienki wygląda, jakby ktoś go sobie żuł, a potem wypluł. Unikajcie jej wielkimi krokami! 
2. Spódnica -  Wybrałam ją, bo nie pasuje do wielu rzeczy, wygląda dziwnie. Dla mnie jest to Japan Style. Właśnie tam nastolatki zakładają tego typu rzeczy. Dla mnie :(.
3. Czarne buciska - Może zacznę od lepszej części, a mianowicie krój butów. Jest nawet, nawet, ale dla mnie za czarno. A rajtuzy wyglądają, jakby ktoś przeszedł przez dzikie róże. Fuuu!
4. Spodnie - Kolor zgniłej śliwki, krój mi się nie podoba. Nie przepadam za tego typu spodniami, powiększają łydki. Unikajcie ich, chyba, że lubicie ubierać się jak w tamtych latach...
5. Getry - Okropne. Strasznie grubo wyglądają! Na jednej jest żółty pasek, na drugiej nie. Wg te paski nie pasują. Dla mnie :(.
6. Buty - Podoba mi się tylko dół, bez rajtuz i bez zapięcia na nogę. Z rajtuzami jest to kiczowate i tyle. Źle dobrane kolory. :(

A teraz najlepsze rzeczy:

1. Bodysuit (spisałam z nazwy xd) - Ma modny kolor, pasuje prawie do wszystkiego. Jego krój jest świetny! Fantastycznie łączy się z dżinsową kamizelką i apaszką. Dla mnie :)
2. Żakiet - Od razu wpadł mi w oko. Wzór ma śliczny, dobrze dobrane kolory. Krój ciekawy, podoba mi się ten kołnierzyk. Dla mnie :)
3. Sukienka - W końcu żywe kolory! Wzór na sukience to ostatni krzyk mody, sama chciałabym mieć taką w realu. Krój jest w porządku, można do niej dobrać dużo rzeczy. 
4. Torba szara - Urzekła mnie, od kiedy pojawiła się na stardoll. Bardzo mi się podoba, jest ładna. Kolory chociaż smutne, to na widok tej torby uśmiech pojawia się na twarzy.
5. Torba 2 - Kocham ten kolor. Mocny łososiowy połączony ze złotym paskiem wyglądają rewelacyjnie.
6. Buty - Pewnie widzieliście już takie buty w realu i na stradoll. Po prostu chyba nigdy nie przestaną być modne. W każdym kolorze urzekają. ;)

ada9000love

2 komentarze:

patka pisze...

rzeczy najgorsze O K R O P N E

very_important (swiadomosc) pisze...

Zgadzam sie z powyżej :D

swiadomosc - na konkurs