czwartek, 25 lipca 2013

Ostrzeżenie!

Uwaga Uwaga !

 lovleykila

 To oszustka sprzedaje spódniczki z basics tak ,że wystawia coś za 20sd ,a potem wcale ich nie wystawia, jeśli napiszesz jej coś w sprawie dlaczego nie wystawiła spódniczki usunie komentarz!
Oszukała już kilka osób ,a ja to chciałam sprawdzić i w tej sprawie piszę ten artykuł ostrzegawczy!

Więc mniej więcej wyglądało to tak:

W prośbie o przyjaźń napisałałam jej ,ze chciałabym kupić spódniczkę różową z BASICS
zapytałam o koszt ,odpowiedziała 20sd+prowizja.
Zgodziłam się i ona powiedziała, że już wystawia artykuł za 20sd+prowizja i wystawiła
,a ja go kupiłam , kilka minut później zapytałam kiedy wystawi spódniczkę,
odpowiedziała ,że właśnie wystawia po czym wylogowała się ze stardoll!
Więc napisałam jej w KG żeby wystawiła spódniczkę przecież zapłaciłam ,a ona każdy mój komentarz usuwała :(
Straciłam to 20sd aby pokazać wam jak ludzie są podli i fałszywi.

Ale co mnie skłoniło do napisania tego artykułu?
Chciałam was ostrzec przed takimi osobami jak ona
aby wam się coś takiego nigdy nie przytrafiło ,szczerze wam tego nie zyczę !
Zablokowałam ją i już nic nie da się zrobić...

 


 

11 komentarzy:

EnerilDil pisze...

Bardzo dziękuję za taki artykuł. Na każdym blogu powinny być posty informujące o oszustkach.

maja6229 pisze...

przydatne

maja6229

Nataly pisze...

Wspolczuje Ci . Przydatne ... Bywaja tacy ludzie . ;(

#Olga. pisze...

No bo ludzie to też debile. Jak kupujesz spódniczkę, a ona jest za sm i ktoś wystawia coś za sd, to przecież jest ryzyko. Przecież robiąc coś takiego masz świadomość, że ktoś może cie oszukać. To na twoją odpowiedzialność.

Selenaolciax

Kaśka pisze...

Na stardoll jest bardzo dużo takich oszustów.Artykuł przydatny.

Miss_kasia001

Unknown pisze...

Selenaolciax dokładnie...^^

Unknown pisze...

I właśnie po to ostrzegamy :)

lex (MissAlexis122) pisze...

dzięki, teraz wiadomo na kogo uważać

Unknown pisze...

Fajnie, że ktoś o tym pisze, może dzięki temu artykułowi ktoś inny się nie da komuś nabrać?XD
Katherina142

Unknown pisze...

Fajnie, że ktoś o tym pisze, może dzięki temu artykułowi ktoś inny się nie da komuś nabrać?XD
Katherina142

Unknown pisze...

Współczuję...:((

magda34160