wtorek, 22 października 2013

Przegląd szafy #13

Heeej ! Wracam na bloga po iluśtam dniowym urlopie. Powinnam dodać post najpóźniej wczoraj, ale chyba mi wybaczycie ;)

Od razu przechodzę do przeglądu szafy Zozol450.



Ubrania na TAK :
Te kolory :O U was też są takie dziwne ? Na kompie są normalne tylko tutaj takie zniekształcone. Dobra mniejsza z tym. Spodnie są śliczne, tak samo jak różowa bluzka. Fioletowa sukienka mimo lekko kiczowatej góry, dół ma cudowny. Czarne (?) spodnie, które wyglądają jak spódnica maxi podobają mi się chociaż sama nie wiem czemu. Czarna bluzka taka typowo halloweenowa ^^



Dodatki na TAK:
Śliczne buty i torebka. Zakochałam się w szalu ♥




Ubrania na NIE:
Bezkształtny sweter - fuj. We wzorki jeszcze gorszy. Spodnie mają nawet ładne wykonanie ale nigdy mi się takie nie podobały i pewnie nie spodobają.



Dodatki na NIE:
Pewnie mnie znienawidzicie za te HB, ale według mnie one są brzydkie. Torebka kiczowata, buty babcine. A naszyjnik jedynie do stylizacji na Arielkę ;)

2 komentarze:

patka pisze...

zgadzam się ze wszystkim z wyjątkiem ubrań na tak bo nie do końca mi się podobają

SkatePati

Minimisjola pisze...

zgadzam się w 90 % ;)

Minimisjola