czwartek, 7 listopada 2013

Przegląd bazarku #1


Postanowiłam, że na "pierwszy ogień" pójdzie sklep Archive.

 1. Ładne, tanie, pastelowe - potrzeba czegoś więcej?
2. Kolorowy naszyjnik. Na pewno ubarwi nie jedną stylizację.
3. Ta koszula podbiła moje serce. Niestety ktoś uprzedził mnie z kupnem :(
4, 8. Dwie spódniczki, z którymi można zrobić świetne stylizacje. Na pewno nie zalegną niepotrzebne w szafie.
5. Sukienka mówi sama za siebie.
6. Kurtka, która pojawiła się ostatnio w starplazie. Ma śliczny neonowy kolor.
7, 9. Dwie pary spodenek. Nie ma w nich nic niezwykłego, ale można zrobić z nimi ładne stylizacje.
10. Sukienka, która do dziś gości w niektórych wishlistach. Polecam zakup ;)


1. Sukienka sama w sobie jest kiczowata. Do tego dziwny krój i dość wysoka cena  ;/
2. Spódnica, którą w starbazarze znajdziemy za 2 sd. Nietrudno się domyślić dlaczego użytkownicy wystawiają ją za taka cenę. 
3. Hm... sukienka ta ma ładny kolor. I tu plusy się kończą. 
4. Fioletowa marynarka wygląda na niedopracowaną. Pomimo niskiej ceny odradzam zakupu.
5. Bransoleta. Cena jest bardzo niska (2-4sd), pomimo to ja jej nie kupię, gdyż zaległaby niepotrzebna w schowku. 
6. Pomarańczowa sukienka. Jest całkiem ładna. Niestety niedawno była darmówką i ma ją pewnie połowa użytkowników. Jeśli ktoś pokusi się o zakup, poszukajcie takiej w (jeszcze) niższej cenie. 


Kocham <3





TO JA :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Niektóre z tych rzeczy są naprawdę ładne! Zgadzam się z Twoim wyborem w 100% Widziałam kiedyś taką grę polską, która miała naprawdę cudne ciuchy *-* nazywała się mysuperstyle czy coś takiego... Mega nuta <3

Zoofinka pisze...

Ta zielona sukienka jest mega *.*
Chyba czas odwiedzić bazaar ;)