wtorek, 12 listopada 2013

Przegląd bazarku #2 Pretty in Love + MK

Witajcie! To znowu ja. Postanowiłam, że posty ukazywać się będą we wtorki lub środy. Jeśli będzie jakaś zmiana planów to was poinformuję ;). 
Dziś mam świetny humor, gdyż dostałam się do rejonowego etapu Małopolskiego konkursy Matematycznego (tak zwanej Olimpiady). Dlatego też mam dla was MK. 
Może niedługo zrobię jakiś konkurs na stylizację z artykułem. Ale to dopiero wtedy gdy doładuję sd.





1. Biała koszulka. Jej cena wynosi 17sd. Trochę drogo ale wydaje mi się, ze warto tyle wydać.
2. Różowa koszulka. Zaciekawił mnie jej krój, jest bardzo ciekawy. Do tego te świetne wycięcia z przodu.
3. Zakochałam się w tej spódnicy od pierwszego wejrzenia. Niestety zabrakło mi na nią sd. Spódnica ma świetny wzór i cudowny kój. Myślę, że warto ją kupić.
4. Ta bluzka może przydać się do stylizacji ze spódnicami.  Będzie wyglądać ciekawie, gdyż jest prześwitująca :))
5. Długo zastanawiałam się nad tymi spodenkami, ale w końcu uznałam, ze powinny się tu znaleźć. Mają świetny kolor.Plusem jest także ta koronka (?) u dołu.
6. Musiała tu być jakaś sukienka. Uznałam, że ta najlepiej się nada. Ma uniwersalny kolor i ciekawy krój, a ten zamek z przodu dodaje jej uroku :)
7. Ten top najlepiej się nada pod marynarkę. Ma cudowny wzór, który przyciąga spojrzenie. 
8. Bajeczne buty. Ja już je zakupiłam. Znalazłam je za 7sd, więc było warto szukać.


1. Ta sukienka. tyle że bez kokardy i różowej koronki (?) u dołu byłaby bardzo ładna. Niestety te dwie rzeczy się tutaj pojawiły.
2. Sukienka ma ciekawą górę, tyle że nie ma jak zasłonić dołu, gdyż jest za bardzo rozłożony. Do tego była niedawno darmówką.
3. Myślę, że ta torebka nikomu się nie przyda. Według mnie jest brzydka.  
4. Bez zbędnych komentarzy.
5. Sukienka o dziwnym kroju.  Wydaje mi się, że będzie poszerzała doll.
6. Sukienka ma dość ładny kolor. Gdyby tylko nie te czerwone pasy...


MK
Aby wygrać te buty należy:
-być obserwatorem (sprawdzam)
- zostawić komentarz pod postem




Jeśli w przyszłości podczas szukania w bazarze natknę się na coś ładnego, to będę częściej robiła takie MK.


KOCHAM <3


3 komentarze:

Zoe pisze...

Świetny post. Mam 6 i 8 z "TAK" i przyznaję, że są cudowne.

Avril_EmoPunk

Zoofinka pisze...

Nawet nie wiedziałam że w pretty'n love są takie ładne rzeczy... Zawsze odstrasza mnie ta ogromna ilość kwiatów, różu i błękitu. Niestety w tak przerażającym towarzystwie ciężko dostrzec coś ładnego, a jak ię okazuje można znaleźć kilka perełek :D

Brzoskiwnka pisze...

Super!Dopiero co obserwuję tego bloga,ale już mi się podoba.Zdecydowanie tak gorset (7) :)+Kocham Ed'a <3

Brzoskiwnka